den 16 december

Ja idag är det den 16 december, vilket betyderatt det bara är 5 dagar kvar tills lilla jag fyller 19 :D Woho. Men denna födelseag kommer jag inte att spendera i sthlm, utan i LONDON!
Drar ju dit på söndag :) Så hela tjock släkten + vänner kommer hit på lördag för att fira mig (a) Ska bli kul att träffa alla igen!

Juste sorry för dålig uppdatering. Har varit fullt upp sen i fredags! helt sjukt. Jaja.
Jag har festat i helgen och sen har jag jobbat söndag måndag och igår! Ledig idag så ska snart byta om från myskläder till jeans och snyggt linne för att åka in till stan och träffa micke och snacka om fredag!
Efter det blir det nog hem igen för att sova någon halvtimme och kanske hinna packa lite!

Hörs sen :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0