födesedags fika

God morgon god morgon :)
Ja då är man vaken, mamma bröderna och jossan väckte mi vid 9 ^^ Kom in och sjöng så fint så. med frukost på brickan och paket (:
Mycket mysigt. Efter paket öppningen blev det till att gå upp och äta den goda frukosten och sen tillbaka till rummet för att bädda nytt och städa, ska strax dammsuga hela lägenheten. Har även hunnit packa lite till london. men är långtifrån klar :p haha, är man tjej så är man.

Igår när jag åkte hem till sanna för kvällsmys, tror ni inte att jag får vänta på Buss j**veln i 10 min eller? Jo! Men iaf, väl hemma hos sanna så fixade vi te och jag hade godis med mig. Så vi satt och snacka till 2! Då det va dags att rulla hemmåt. Hon jobbar idag så det va bra att klockan inte blev mer :p Hennes vovve harry är så grymt söt! Jag blir knäsvag av han urgulliga ögon! Puppyeyes!

Nej nu ska jag duscha och dammsuga! Skriver sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0