London

hej alla!
Nu är jag äntligen i London, North Wood! Planet va 2½ timme försenat igår.. Pga att 2 utav planen vi skulle ha åkt med blev det tekniska fel med^^ Jaja. Jag kan ju inte påstå att jag va speciellt lugn..
Vi kom till lägenheten runt 12, alltså kl 1 svensk tid. Ligger ju 1 timme efter er i sthlm :p

Idag kom pappa in och sa grattis till mig, Jag fyller ju faktiskt 19 ÅR idag , GRATTIS TILL MIG! (a) Sen gick han till jobbet och kommer väl hem igen om 1 timme. Jag och mina bröder gick upp runt 10 käka frulle och gick ut för att röjja "stan" xD Efter en stunds promenad gick vi till costas café och fika! Mycket trevligt människor här asså. haha, jag stor trivs! Fast london C är ju much better!


ungefär såhär ser de ut på hela gatan :p haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0