Praliner makes you happy

God morgon alla :)
Vet ni? Igår när jag va på väg hem från stan så gick jag förbi Pralinhuset eller va det heter.. När jag va vid spärrarna ångrade jag mig och gick tillbaka in i butiken och kollade runt bara. Men efter 5min bestämde jag mig för att köpa 4 st till mamma, bara för hon är bäst :=) 
Vet ni hur GLAD hon blev eller när hon kom hm och jag gav henne de? Typ överlycklig! 
Skulle iaf bara berätta de (a) 
Vaknade för 30 min kanske. Sitter här i soffan med MTV på tv, laptopen i knät och en kopp te på bordet :p ^^ Har egentligen mycket jag ska göra. Men funtar på vad jag ska äta till frulle. Blir nog bara macka eller om jag ska slå till och göra gröt.. Hum *) Undra om vi ens har det hemma. Jaja,

'Nej nu är det dags att göra frulle. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0