SISTA DAGEN!

God morgon solstrålar!

Hur mår ni? Jag mår alldeles utmärkt!
Vad ska jag hitta på idag? Tror jag ska packa klart och sen dra till Harrow-on-the-hill med bröderna för en sista koll i alla butiker innan vi ska åka hem imorn! :( Vill inte hem, men samtidigt så vill jag det för då får jag träffa J igen :)

Igår iaf va jag så sjukt trött när jag kom hem att jag somnade runt halv 11. Vi gick i seriöst 7 timmar! Typ hela dagen i princip...
Vi åkte hemmifrån runt halv 10 och kom till Greenwich park vid 12. Vägen dit va rent ut sagt ett h-vete! Men väl framme va det så otroligt fint! Som en stor ö med bara gröna plättar, ett hus längt upp på kullen och ekorrar på vägen som va halvt tama:) Så fint. I huset hade en man bott på 1700-talen, kommer inte ihåg hans namn, men han hade upptäckt massa om jorden och stjärnorna. När vi kollat i hans hus tog vi en fika och sedan begav vi oss vidare till London Eye, som vi åkte en tur med. Usch. jag är så sjukt höjdrädd så jag satt ner i typ 45 min, tills vi åkt klart. Okej att jag tog lite bilder när vi inte va så högt upp. Men utsikten va fin (a) Det är väl huvudsaken? Sen gick vi vidare till Big ben och Buckingham palace. haha dom där vakterna är så sjukt roliga! HAH! Våran promenad tog inte slut förens vi gått förbi Hyde Park och kommit till Harrods, då alla blev lite små griniga så att vi tog tåget hem och köpte med oss pizza på vägen från pizza hut, som ligger vid oss!
På kvällen så kollade vi på The Holiday som gick på tv, efter de la jag mig i sängen och läste Twilight i typ 10 min, sen däcka jag direkt!

nej, nu ska jag återgå till min film och min kopp te med honung! :)

xoxo


Buckingham palace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0