USA

Gud så trött jag är! Haha, jag menar okej att klockan är 12 här snart, men jag blev trött vid 7! haha!
Isak och hanna va så söta! pappas kompis barn, isak är 2½ och hanna 5:) så otroligt söta ungar asså, blev typ förälskad. Då fattar jag hur mycket jag verkligen vill komma till USA!

Vi kom hem från middagen runt 10, är ju bara 5 mins gång avstånd till dom :) Jag och mina bröder fortsatte att kolla på pearl harbor. Santans vilken sorglig film! Trodde den skulle slutalyckligare, även om den slutade lite lyckligt så hoppades man på mer. Satt nästan och grät ju. Fick sms av J också.. Saknar, ska bli trevligt att komma hem till lite myssällskap faktiskt! Saknar de!

Nej, nu tror jag att jag borde gå och sova, ska upp 8 svensk tid imorn. För vi ska ta tåget till Westfield's köpcentrum imorn när rean börjar. Så vi ska vara där tidigt! :) Woho. Över 300  butiker, shopping? SVAR JA!

GOD NATT!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0