finally

äntligen är jag hemma! Började jobba klockan halv 11 idag, iofs. Men ändå. Sen har jag varit på springande fot tills nu!
När jag kom till jobbet imorse så frågade S om jag ville ta hennes pass och sluta halv 5 istället för 3. Och visst ´det är ju bara 1½ i´timme till. Så ja det gjorde jag. Efter jobbet var det bara att slänga sig på tuben för att åka till fridhemsplan för att hälsa på dansen med Vonkan :) Vet ni vad vi kom fram till? HAha, vi saknar den SÅÅ mycket att vi ska va med nästa vecka :D YEY! Och då slutar jag 2 :) 
Woho! (a)
Träffade även min käraste pojkvän, som ska ut och ha trevligt ikväll på krogen med sina vänner. Mycket trevligt för honom, men han är ledig imorn så, då kan man ju passa på att ha en " lilllördag" :P

Själv ska jag fixa med låtar till min Ipod nu, och dricka upp mitt te. Sen blir det nog sängen för min del tror jag. Fick byta pass med S imorn med! så Imorn jobbar jag hela 9.45-19! LÄÄNGE!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0