Gossip

Ja, jag har varit grinig i preincip hela morgonen för att jag inte har haft något att göra + att vi inte åkte till väla idag och för att jag läst ut min bok ^^
Men sen bestämde jag mig för att nej, såhär kan jag inte hålla på utan tog på mig kläder och gick ut för att ta en promenad in till byn och hoppas på att klädesaffären va öppen! Och tur som jag hade så hade dom de, och haha. det va den ända som hade öppet såhär på en söndag också :P rätt komiskt. Jaja, hittade iaf ett par svarta leggins som jag köpte. Tog mig tillbaka ner till stranden och gick in på mitt favvo fik och köpte mig en te:) Tog med den och satte mig nere vid vattnet och pratade med min älskade tuva!

Fick höra en massa skvaller om hennes utgång igår och jag berättade massa också. Tycker det är så sjukt kul att skvallra om det senaste som hänt, nu när man ine ses så ofta! :D Fick veta att hennes hår som hon förlängt blev skit snyggt, men envis som hon är berättade hon inte hur långt det va! :O

Nej, det va lite om vad jag gjort idag. Nu ska jag snart åka iväg med pappa och hämta min lillebror hos F för att sen åka hem igen och sätta mig med en tekopp och min nya ok jag ska läsa :=) fast min snälle vän tuva ska skicka ner en bok till mig som heter Stella och Sebastian! Men innan jag får den ska jag ta och börja läsa Johan Theorins bok Nattfåk. Som antagligen ska vara väldigt bra.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0