kalasfirande

haha, ja igår firade vi som sagt lollo! Hon hade som faktisk många andra i våran ålder INTE (läs: Inte) har! Hon hade ett barnkalas!
När vi kom fick vi läsk, popcorn, chips och lite smågodis. när alla hade kommit va det presentöppning :) Sen blev det gooda tårtor och ännu mer läsk. När vi väl hade ätit upp och sagt massa saker om lollo som hon gjort genom alla dessa år så gick vi ner för då var det lekdags :D Vi hade 2 olika tävlingar! Den första va sätta knorr på gris, kommer ni igåg den?, då vann lollo, jennifer och maja :) Efter det var det stoppa penna i flaska, mycket trevligt. Jag kom till semifinal men förlorade.  Då var det lollo och kimmo kvar i final där kimmo tog hem segern! GRATTIS! Haha. Sistmen inte minst i slutet så var det dags för fiskdamm! Där fick vi alla stå framför ett skynke och säga vad vi hette och sen fick vi en liten godispåse med en mandarin i :)

haha, det va så kul. För att hade verkligen roligt också! Undrar seriöst om jag inte ska ha det när jag fyller 19? Vad säger ni?

Idag då, ja nu ska jag snart börja göra mig iordning för att sedan åka till friday's för att fira michelle :) ska bli väldigt trevligt!:)
Efter det möter jag nog upp pojken för att åka hem till honom, han slutar ju på jobbet runt 11-halv 12, så det blir nog lagom (:


nej, nu väntar duschen och bra musik i högtalarna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0