Mys i täby

Ja, det hade jag idag, med tuva! Har inte träffat människan på säkert 1½ månad! Men nu har hon flyttat hem igen så då ska vi börja ses igen! Tack gode gud! haha..
Skrev ju förut vad vi gjorde där. Så jag kanske inte ska upprepa mig :p Men vi hade i vilket fall som helst, sjukt mysigt!
Imorn är det jobb igen som gäller för min del. Men bara från kvart i 10 till 2, så det är inte så länge. Gjorde en deal med mig själv idag, nu på kvällen rättare sagt, att jag ska börja träna minst 3 ggr i veckan! Får väl se hur det går^^
Så efter jobbet imorn ska jag till fridhemsplan för att styrketräna i typ 1 timme hade jag tänkt. har ju inte tränat på år och dar så, ja. Jag hoppas att jag kommmer leva efteråt! :P

Nej, nu måste jag ringa till min käraste pojkvän igen och se när han kommer hit! Han jobbar nog fortfarande stackarn!

Mobilbloggar imorn, om den inte min mobil är FÖR seg.

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0