Sååå bra!

Hej alla!
Sorry för mitt dåliga uppdaterande idag! Men jag har bara inte haft lust, och sen vit jag inte riktigt vad jag ska skriva heller:P har inte gjor så mycket idag förut om att typ läsa, övningsköra till boarp för att handla lite och sedan köra lillebror till hans "tjej" som bor här och för att sedan åka till ica med pappa och min andra lillebror och storhandla för hela veckan :D Väldigt trevligt dock. Kom hem runt halv 4 och va super hungrig då det blev 2 mackor med te för mig.
Sen hade vi 3 lyxat till det lite och köpt med oss bullar från knut jöns, ett litet bageri som ligger i byn, och fikade efter våra mackor :)

Nu borde jag egentligen fortsätta att kolla på filmen som visas på tv4, little miss sunshine, men jag kan faktiskt inte riktigt bestämma mig.. tycker den verkar vara en seg film. Men jag vet inte. Tror jag ska ägna mig åt min super bra bok jag fick låna av självaste tuva som jag snart läst ut! :) Är så fast!
Så till alla er som letar efter en bra bok har jag denna jag läser nu! Den heter Åse och är skriven av Denise Rudberg. Otroligt bra ska jag säga!!
Nej, back to the book, med mitt te och lite godis. Så här bra på en lördag har jag icke haft det på länge!
Myspys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0