06.50 ^^

gaaaah, jag kanske ska duscha asså! hah, idag vakna jag halv 12 efter seriöst 13 timmars sömn. Sen blev det att åka iväg till friskis med lojsan för att träna. Och jäklar vilken träning de va! Kommer inte kunna gå imorn. Jaja, lite senare kom michelle hit på middag och sen lite slappning bara.
Imorn iaf blire tvätt vid 12-16 för att sen åka och gymma med lojsan igen, men då blire mage och rygg. Fy satan!
Har även fått mina flygtider och lite sånt idag från STS. Måndagen den 3 maj åker käraste lilla jag klockan 06.50 på morgonen, då går asså planet, vilket betyder att jag måste gå upp halv 3 för att typ åka ut till arlanda vid 4^^ Segt som fan. Men what to do. har även börjat maila med några svenska tjejer som också åker med STS som åker samma dag som jag men vi åker typ olika tider. Men som tur är så ska vi alla på samma förberedelsekurs i NY!

Nej, nu ska jag duscha sen sova! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0