10 timmar 33 minuter

Ja så lång tid var det sen jag skrev det förra! HAh. herrejösses. Vart rinner tiden iväg!? Idag har jag tvättat som sagt igen. Men nu tvättade jag mest bara min dunväst och lite sånt, som va tvunget att tvättas innan jag ska åka!
Under tiden jag tvätta åkte jag till vällingby och hämta ut alla mina foton jag beställde igår! alla blev bra utom 3 som N ska fixa åt mig imorn! :) Så snällt. Fick även spotify av honom idag(a) Fatta om jag är överlycklig! haha, sitter nu och spelar Christina Aguileras nya låt - not myself tonight. Den är riktigt bra!
Tog även en fika med Claudia i Vällingby och vi snackade av oss lite. Vilket va rätt skönt.

När jag kom hem så packade jag min tränings väska och drog till Friskis vid Lindhagen för lite styrketräning. Ska dit imorn igen och köra mer kondition. Efter träningen ska jag direkt till Åkersberga för en trevlig kväll(:

Så nu kanske man ska gå och lägga sig, eller iaf ta en dusch för att Sen gå och sova om man ska orka upp imorn. Sen håller jag tummarna för att flygplatserna vill öppna igen innan tisdag, eftersom att det är då jag ska till min pappa i London, Northwood!



nej, nu kallar duschen! God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0