16 april 2010

God morgon alla glada!
Igår blev det inte av att skriva något, hade nått att göra hela tiden! haha, och när jag kom hem på kvällen så skulle jag bara fixa alla bilder jag ska hämta ut idag.
Igår iaf började dagen med att jag gick ut med Harry för en liten prommis. Efter de mötte jag upp Becca i Fridhemsplan för lunch/fika. Men innan vi gjorde de, skulle jag ta ett foto i en sånhär fotoautomat för att kunna lämna in ansökningen för ett internationellt körkort.
När de va klart gick vi till Västermalsgallerian och sätte oss på uteserveringen:) Dom har sjukt god mat! bara så att ni vet! :p
Sen bar det av till Vällingby för att hon skulle börja jobba och Sanna skulle sluta. När hon slutat träffade vi på bästis och hennes mamma innan vi gick in på lagerhaus för att köpa ett fotoalbum till mig som jag ska ge till familjen i USA. På den så står det I <3 Memories. Gulligt va? (a)
Ja, sen bar det hem till sanna för att hitta bild på oss 2 och sen bara sitta å snacka massa skit :P

Idag iaf ska jag ta hand om den sista tvätten, diska, läsa lite och sen vid 4- halv 5 ska jag dra och träna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0