20 april 2010

God morgon.
Vaknade för typ 30 min sen, fattar inte hur jag fortfarande kan vara så trött. Jaja, de är skönt att sova men inte förlänge! Sanna ringde direkt efter att jag vaknat och fråga om jag ville komma till henne på lite kaffe, och självklart gör jag de :) Åker och tränar efter att jag varit hos henne ett litet tag. Sen måste jag hem och rensa min garderob, på vad jag använder och inte, sommarkläder/vinterkläder. SÅ att jag kan ta hem allt oanvändbart till pappa lite senare när jag och bror ska byta till sommar däck :)

Nej, nu ska jag klä på mig och packa ner lite träningskläder!
See ya later!
J


ungefär såhär ser jag ut på gymet! ;P Eller inte^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0