Amerikanska Ambassaden

God morgon alla :)

Ja, som jag skrev igår så hade jag sjukt mycket planerat. Så det blev en hektisk dag:p Fick in lite som jag inte planerat, och Bästis är magsjuk så henne fick jag inte träffa igår:( Men träffade iaf Lollo och Kimmo :D Haha, det blev kortspel och Lollo fick hjälpa mig med visumet. de sista jag hade kvar. Och de gick :p

Nu har jag iaf precis ätit frukost och ska göra mig iordning strax.  Kroppen kliar som fan men nu jävlar! Ska ju till ambassaden nu kl 8! Man är ju lite lätt nervös! Efter ambassaden blir det till att åka direkt till läkaren och ta reda på utslagen som jag har. Efter det bär det av hemmåt och vid 4 ska det tvättas!
Vet ni? Just nu, vill jag bara dra av allt skinn på kroppen för att det ska SLUTA klia! De här är inte mänskligt!

Nej, nu måste jag gå och sminka mig.
Wish me luck (a)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0