Dag 1

God morgon!
Ja, inatt har man sovit som prinsessan på ärten. Min säng är fruktansvärt skön och sen va jag väl slutkörd sen i lördags + att jag hade suttit på ett flyg.. Så det kan ju ha varit en blandning av allt..
HAr precis ätit frukost, kl är ju halv 11 här. Så det va ju inte så farligt. Tänkte att jag skulle skriva lite på mitt projekt idag, och sen gå ut på en promenad/springa, runt kvarteret. Det är ju ändå rätt stort. Så får vi se vad jag hittar på efter de. Kanske blir en tur till Watford för att kolla runt i köpcentret där. Det skulle tydligen vara rätt stort så viu får väl hoppas på det!

Vet ni, de tär 16 grader här och det ska bli 18 till kvällen. Mulet dock, men skulle bli bättre senare :)
Let's hope so

Loove
Johanna

Kommentarer
Postat av: Anthonymonika

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-01-26 @ 20:11:37
URL: http://anthonymonika.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0