dags för lunch

Sådär då! Då har man fixat klart med tvätten. Och som vanligt så va inte allt torrt ^^ jaj. Sånt é livet!
Nu ska jag iaf göra mig lite pannkakor till lunch och sen ska jag ner till centrum för att posta ett brev åt lillebror. Gud så snäll jag är! haha, sen när jag kommer hem igen blir att ta ut en stol till balkongen och sätta sig i solen med kaffe och twilight boken (a) De kan seriöst göra mig dag! Sen måste jag även kanske börja rensa lite i min garderob. Har ju bara 1½ vecka kvar hemma innan jag sticker iväg. eftersom att nästa vecka är jag borta tisdag-fredag + att både denna helg och nästa redan är fullbokad xD 

Mycket som ska hinnas med nu. Men först pannkakor till lunch :) MUMS!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0