home after a beer and movie

Nu är jag och pappa hemma igen från bion och efter en öl på puben med hans jobbarkompis:) haha, han är så sjukt rolig! SÅnn jäkla humor asså. Satt mestadels och asgarva! Jaja,
jag och pappa va ju på bio och såg Dear John. Åh den va sååå sjukt bra! Värd att se verkligen. Men den va sorglig ett tag där så att jag nästan börja böla lite. Men de va grymt bra!
Innan bion satte vi oss och åt sushi. Och dom hade en såndär rels som dom ställer all mat på som åker runt runt, haha har alltid velat prova på de. Och nu ÄNTLIGEN fick jag de :D haha, riktigt smart de där.
MEn det kan ju hända att man tar å tar å tar och sen får man in en lång nota istället:P men jag och pappa, eller snarare jag hade stenkoll på alla färger som skålarna hade och vad de kosta. hha. Fick även en god efterrätt av pappa som vi delade på som bestog av färsk frukt.
På baren vi va på va det sjukt mycket ungdomar. Haha, va gör dom ute på en tisdag liksom^^ jaj, man kände sig lite hemma då iaf (a)

Nej, hurrni, nu kallar sängen och en ny dag imorn väntar. Då bär det av till london faktiskt :)
Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0