Italienskt

Nu är vi hemma igen efter att ha varit inne i london och ätit god italiensk mat och shoppat.
Innan pappa kom in till london gick jag runt och kolla för mig själv och shoppa lite till på primemark! Hittade mycket fint, men idag blev det mer underkläder jag shoppa, vilket verkligen behövdes!
När pappa kom in runt kvart över 6 så gick vi direkt till JD och kollade ut ett par skor till mig samt ett par träningsbyxor, som har varit väldigt efterlängtade:p Efter det blev till till att kolla på resväskor, hittade först en knall rosa inne på någon butik. Men va inte helt säker. Så vi gick till Debenhams och kollade om dom hade, och mycket riktigt hade dom de. Hittade en sjukt fin som är lätt att känna igen :)

Efter att vi handlat den så gick vi till Spaghetti house. Mycket god mat. Pappa åt risotto ála skaldjur och jag åt spaghetti med körsbärstomater, chili, vitlök och krabba! Mycket mumsigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0