måndagen den 19 april

Tjenixen alla!
Allt bra med er? Med mig är det super, håller på att göra mig iordning för att snart dra in till stan för att luncha med Fippe :) Ska bli kul att träffa honom igen..
Helgen va super. Kunde inte bli bättre faktiskt. hah. Men nu är det måndag igen och exakt 14 dagar kvar tills jag åker, asså. jag kan verkligen inte fatta att jag åker om 2 veckor. Helt fucking otroligt. Och jag som har äckligt mycket att göra. de är inte okej. De är inte mänskligt att ha såhär mycket att göra. jag gör liksom allt i min makt att skjuta fram det! Inte bra de heller. Men jag träffar hellre kompisar än skriver ett projekt, även om projektet är grymt viktigt.
jaja, jag får se om jag hinner gära det ikväll. Ikväll får jag också reda på om mitt flyg går imorn som beräknat till london. Fortfarande väldigt ostabilt. Men jag hoppas. För då kan jag skriva de i london + att jag får shoppa. Vilket jag längtat efter. PRIMARK!

Nej, herrejösses. Nu måste, MÅSTE, jag gå och göra mig klar. PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0