Ny data

Tjena alla :)

Idag va jag ju inne i stan för en lunch med Fippe, hade så trevligt. De va kul att träffa honom igen. Efter lunchen hängde han med mig och kollade på datorer på OnOff. Hittade en super fin data. En 10,1 tummare som är rosa och passar mig perfek. Så nu har jag snott mammas internet uppkoppling för att se hur det funkar. Köpte inget själv, eftersom att jag åker till USA om 2 veckor.
Just, imorn blire inge london för mig, pga att flyget blev tillslut inställd för att london inte öppnat upp sina flygplatser än ^^

Jaja, nu iaf ska jag föra över bilder från mammas data till min så att jag har alla på min istället :) I love it!
Hörs senare! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0