Träningsvärk

JAAAAAAAAA. Träningsvärk har jag defenitivt! Usch! Speciellt i armarna och bröstmusklerna ^^
Jaja. God morron förresten :)
Idag ska jag istället för att sitta och tycka synd om mig själv för att jag har träningsvärk, ska jag faktiskt åka och träna igen. Men idag blir det mer ben och mage + lite konditionsträning på löpbandet. Efter träningen blir de en liten aventyrstripp till goa Åkersberga :)

GAAAAAAAAAAAAH, va gäsparna kommer nu! Jag kan inte va så trött?! Eller? jaja. Hoppas träningen piggar upp mig lite. Får sätta på bra musik i Ipoden på vägen dit och sen under tiden jag tränar för att bli peppad, För just nu, är jag inte så speciellt sugen på att träna.

Hinner kanske skriva sen, om inte får ni ha en underbar lördag + en underbar lördagskväll :)

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0