Trondheim, Norge

Hej alla, Idag är det ju första april och det menas med att imorn sitter jag i bilen på väg upp mot Trondheim som ligger i norge. För att spendera 1 vecka med min släkt på mammas sida :) Vi ska vara utan rinande vatten, el och allt sånt som man annars brukar ha, Typ en dusch. Vi har en pump!
Jaja, jag har klarat det hittills i alla år, så varför inte nu? :p

Nu är allt iaf packat utom nessesären som jag packar ner imorn. Så nu va det bara Ipoden och kameran som skulle sättas på laddning.

Som jag skrev längre upp kommer jag inte ha el där uppe, vilket menas med att jag inte har en data på 1 vecka. men hinner nog uppdatera lite på vägen imorn från mobilen :) Annars hörs vi om 1 vecka :D

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!

Puss å kram
från Johanna!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0