Usch

Gaaah, jag orkar egentligen inte skriva. men ja. Jag sitter ändå här nu, så varför inte slänga in ett litet inlägg?
Va på ambassaden imorse, gick strålande! Om man bortser från att jag stog ute i kylan i 40 min innan jag kom in till säkerhetskontrollen för att sen få gå upp till byggnaden och lämna alla dessa papper och invänta att bli uppropad ^^ Som TUR va hade jag ju en bokad tid, så jag va därifrån efter bara 20 min :) Niiice
Sen bar det av till vällingby och läkaren. han konstaterade att jag hade streptokocker, vilket va mindre bra. Så nu blire pencilinkur för mig i 10 dagar 2 ggr om dagen! Och mycket viktigt är att jag ska ta medicinen INNAN frukost och INNAN middag ^^

Men nått som jag kan se fram emot är iaf att nästa tisdag befinner jag mig på arlanda för att bege mig till London, till min käraste far. Ska va där tills fredagen bara. Men de är alltid nått sådär nu innan man sticker iväg till USA i 1 år! Right? ;D

Nej, nu ska jag snart ner i tvätten igen. Men först lite Te och sen när jag kommer upp ska jag börja med maten tror jag. Får se va de bjuds på idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0