100810

Men hej, hah, Uschh jag ar sa fruktansvart trott! Har vaknat upp typ varje timme inatt! Inte okej. Och anda gick jag och la mig vid halv 11 ^^ Jaj.
Har lampat av lilltjejen pa camp nu vid 9, sa nu ar det bara jag och killen hemma! Ska ta med honom till aquariet idag, och sen ska vi ata lunch pa donken :) Mums. Maste tanka ocksa!

Igar efter att jag slutat sa drog jag mig sjalvfallet till Starbucks dar jag mottes av Natta, hennes syrra och hennes flickvan :) Satt och drack det vanliga: Shaken Iced the lemonade with passion and sweeten! :) Sa gooooooood!
Vi snackade och hade allmant roligt! Kul och traffa hennes syrra ocksa! Riktigt trevliga va dom! :)

Som jag sa i forra inlagget orkar jag inte uppdatera sa varst mycket, Men det kanske blir natt om dagen :)

Nej, nu ska jag fortsatta med tvatten, 1 kvar! GO JOHANNA!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Olaailin

Very interesting site, beautiful design, thank.

2011-10-26 @ 16:18:25
URL: http://olaailin.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0