36 veckor

Idag när jag och natta snackade i telen sa sa vi hur fort hennes sista 14 veckor kommer gå! Så när vi la på satt jag och räknade på mina veckor, och hur många jag har kvar!
Bara cirka sisådär 36 veckor! men när hon och Sophie åker så har 14 veckor gått och då har jag bara 22 kvar! Och hur snabbt kommer inte 14 gå då? sen när dom åker så är det bara 5-6 veckor kvar innan min mamma kommer och då har jag bara 17 veckor kvar! Det kommer gå så sjukt fort! Som jag sagt tidigare tror jag så åker emma om 4 veckor och då är vi redan inne i september!
Herrejösses! Det är nått med USA asså! Tiden går så fort, som imorn då är det REDAN torsdag igen!
Annars idag så har jag och emma hängt hemma hos mig! Hon har fixat med alla sina bilder, som hon la upp på fejjan och på resedagboken:) Så när hon va här så va jag duktig och städa undan massa, så nu ser mitt rum ut som ett rum igen. Sen har jag satt upp fler bilder på mina kära vänner också på min vägg, så nu ser det inte bara ut som ett rum, utan också MITT rum! Lite hemtrevligt sådär! :)
Nej, nu kallar sängen!
Nite nite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0