ajjjjjj

asså satan i gatan va min blåsa gör ont! brände mig igår i ungen ^^ Och nu har jag fått blåsa på knogen! Gör så jäkla ont! Skinn har låstnat från halva blåsan! Inte bra inte bra!
Idag då, nu ska jag snart skjutsa lilltjejen till camp, hon mår fortfarande inte så bra. Sjukt förskyld. Så vi får se hur länge hon orkar stanna idag.. Lillplutten liksom!
Sen ska nog jag och killen till ett barnmuseeum. Får se hur de är :p Han vill nog bara chilla hemma. Men vi får se va vi hittar på. Åker nog dit iaf! :) 2 dagar kvar, sen fredag och löning igen! På fredag är det ju NYC som gäller! :) Eftersom att Camilla blir 21! :D:D
Nej nu måste jag skjutsa henne! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0