Fjortisblont och bruna ben

Ja men de är väl de man har då! HAha!
Hela helgen har seriöst spenderats på stranden på dagarna! SÅ nice! Kom hem för ett tag sen från stranden med natta och hennes föräldrar:) och strax blire starbucks som avslut! :)
Men en uppdatering från helgen kanske? Va sägs?
Fredag
Började med att jag slutade kl halv 2. Då jag självklart ringde natta och undra vart dom va. Svaret va: På stranden såklart! :p
packade ihop min badväska, svängde förbi postkontoret och drog vidare till stranden. Där möttes jag av natta och en killkompis till henne, körde och parkerade bilen en bit bort. Sen spenderades dagen på stranden.
På kvällen behövde jag inte jobba, så då va det bara att göra sig iordning för att dra ut med tjejerna! (Jag, Natta, Jennifer och Sophie).
Det blev förfest hos Joe för att sen dra till en bar där Slickepotts polare Pana skulle spela! Nice va de! Men mitt huvud värkte som satan så 1 drink för mig blev de! *stolt*
Efter de drog vi till våran älskade starbucks kille och efterfesta!
Bra fredag med andra ord!

Lördag
Började med att vi vaknar upp i panik vid halv 8 och måste åka. För att natta och Sophie skulle till NYC med nattas föräldrar vid 9. Både jag och Jennifer hoppa över de och körde starbucks som frukost och sen stranden till halv 3 då jag va tvungen att åka hem för att börja jobba vid 5.
Så kvällen spenderades med mina underbara ungar som gjorde allt jag sa åt dom att göra! :D Sånt gillas. La dom i säng till kl 10 sen slappa jag vid tv till 12 innan jag också gick upp och la mig! :)

Ja men det va min helg då.
Nu ska jag hämta upp natta och hennes föräldrar för att som sagt dra till starbucks innan de stänger!
Puss &kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0