Friends forever

Seeeeg dag! Herrejösses va trött jag varit! Men jaj! Kan bero på att miss Johanna här vakna varje timme typ inatt ^^ Hoppas verkligen att jag inte gör det inatt!
Idag iaf, så drog jag och killen till aquariet igen :) Alltid lika trevligt, och vi såg vissa djur idag som vi inte såg förra gången, som då typ sov eller inte va ute:p Trevligt. Han käkade även pizza där, såg så jäkla god ut! Men jag har slutat äta de! Får så fruktansvärt ont i magen!
Sen nu på kvällen, sluta jag tidigt! Blev riktigt förvånad men glad över att mamman kom idag! halv 7! :) Så Ringde Emma så jag drog och hämta upp henne sen åkte vi självkalrt till Starbucks! Förvånade? hah, inte jag!
Satt där i nån timme eller så och bara snacka! Lämpa av henne och drog hem till natta och hämta min kamera:) Hon är så stolt. Hon har köpt en helt ny! Så hon är helt inne i den! HAH! SÅ söt så:p
Och när jag kommer dit möts jag av att jag får en present av henne! DÅ har hon köpt armband där det står på ena FRIENDSoch på andra FOREVER. Tror ni att jag blir rörd eller? JAA! fick en liten tår i ögat!
Nu ska jag sova, och ska förhoppningsvis som sagt inte vakna varje timme inatt! Sov så gott! Eller ja, God morgon Sverige! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0