helgen

Jag orkar typ inte blogga längre, tar lite lång tid, sen skriver jag ju samma sak varje dag och varje helg.. Även om massa nytt hänt. Så gör vi samma sak varje helg och de händer seriöst inget nytt i veckorna när jag är med barnen!
Men min helg då, den har varit bra den!
Började med i lördags då vi alla drog till stranden och hängde hela dagen. Camilla den olycksfågeln, blev först bi stungen så att vi gick till de som jobbar som lifegards! Sen när vi badat och vi kommer upp har hon skurit sig på en snäcka i vattnet, rätt långt också:p SÅ vi gick tillbaka till dom:P hah.
Stackars..
Sen trodde jag att jag skulle jobba men de behövde jag icke. Så vi alla gick ut och käka middag i stamford, eftersom att detta va sista helgen tillsammans allihoppa liksom. Efter en super god asiatisk middag blev det att rulla hem till killarna innnan vi stack ut till hula igen:p Suprice xD Kvällen avslutades sjukt bra med svenskt ölspel och bra umgäng!
Idag då, drog vi till IKEA! åh vad jag va i paradiset när jag kom in där. Har dock haft huvudvärk sisådär hela dagen. Spänningshuvudvärk  och lite sånt va (a)Iaf, vi gick och åt på en gång! Blev SJÄLVKLART köttbullar med potatismos och en räkmacka med lingongdricka till! Efter det bar det vidare ner till "The swedish food shop" där det handlades lite smått och gott till mig själv.
Nu sitte jag hemma och ska faktiskt sova strax,. klockan är bara halv 8. Men ska lägga mig i sängen iaf! Läsa klar min twilightbok som ska in imorn kanske:p
Nej nu sova:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Johanna! Nu har jag varit på fjället i 10 dagar och hade flera inlägg att läsa, när jag kom hem. Alltid lika roligt och du är verkligen duktig på att skriva. Härligt för oss här hemma att få vara med på ett hörn. Jag blir 20 år igen. Och känner med dig, hur spännande allt är. Morfar har idag släppt sina kryckor och vi var på golfbanan för att kolla, om han kunde svinga. Men det började regna, så han får ta det i morgon. Jag spelar då i Stockholmsserien damar 70 år. Det blir en tuff match mot Djursholm.

Ha det bra därborta i USA och jag skickar med en påse med kramar. Att ta fram en och en, när det blir jobbigt.

Kerstin

2010-08-09 @ 21:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0