I'm back

ja men nu har det gått ett tag sen. MEn jag har verkligen inte orkat skriva! haha.
Helgen i sig har varit underbar!
I fredags så va vi med starbucks killen och festa hos honom innan vi åkte till hans kompis ett tag! Sjukt rolig kväll som sluta med att Sophie, Linda och Natta låg och sov, medans jag käka nattmat (donken) med starbucks killen och hans polare! Nice! haha.
Lördagen spenderades med natta, hemma hos Chad där vi badade lite i poolen, innan det va dags att åka hem för att jobba! Blev donken på väg hem! MUms!
Slulle jobbat från 6-9 men behövdes typ inte, så satt och gjorde absolut ingenting fram tills natta ringde och sa att jag skulle komma! :) Då drog vi hem till Arber och glodde på The hottub, the timemachine,eller hur det stavas.. Sjukt rolig film! Med bra skådisar!

Sen efter det blev det till att åka hem och sova, för igår va det dags för lite chill job på morgonen.. Efter jobbet, drog jag till starbucks där jag träffade natta, och sedan joina camilla oss också! Alltid lika kul! Satt och snacka skit från 1-halv 4 då jag hängde med på deras Au Pair möte. Nice säger jag bara! Men hur fruktansvärt otrevlig en ny tjej i deras grupp va! och hon kom från sverige! INTE OKEJ! gilla inte henne asså!
Efter Au Pair mötet blev det starbucks igen, för att sen åka och hämta EMMA, som kom hem igår, på white plains. Jag natta och emma, stog typ och tjöt för att vi va så glada!

Idag då, så har vi hängt lite hemma hos emma innan det va dags för jobb igen. Fick ett samtal idag också från bästaste lollo! Saknar er där hemma.

Nej., nu ska jag kolla tv med lillen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0