Måndagen den 30 augusti 2010

Hellu..
Asså, jag hatar när man går upp vid halv 8 och sen vaknar inte barnen förens 2 timmar senare iaf! Jaj, de va skönt att få vara själv ett tag innan de vakna faktiskt. Så jag får se det från den possitiva sidan:p
Granntjejen kom över hit runt halv 10 då min lilltjej precis vaknat, och nu har de lekt sen dess! Mycket trevligt. Killen är uppe på sitt rum och läser. Så Jag passar på att städa lite, och svara på mail:)
Kreativ dag kanske.. Who knows?
Undrar vad jag ska hitta på idag. Imorn tänker jag tvinga med barnen på minigolf eller bowling! Är så sugen på de..
hummm.
Jaha, annars då? Nej jag tror inte jag har så mycket mer att säga..
Jo just fan!
Grattis min älskade moster som gifte sig i lördags med sin älskade! Hade velat vara med er, men jag är ju här!
Tänkte på er iaf hela dagen! Hoppas att allt gick som det skulle! Och jag hoppas att du gillade min hälsning(a)
Saknar er!

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och sen städa mer! Helt okej dag kommer detta bli!
Så puss från lilla mig till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0