wiihoo

heejsan alla!
Haft en riktigt bra dag idag. Skjutsade lillen till hennes kompis vid 10, sen va jag ledig till 2 typ då jag kom hem igen från stamford mall, där jag träffade upp Natta och hennes föräldrar för lite shopping. Passa killen i typ 45 min sen kom mamma hem:) tog ut middagen från ugnen som pappan ställt in innan han åkte. Sen fick jag sluta vid 10 i 6! Gick upp och tog en låång dusch och bara slappa. Sen drog jag till starbucks och tog en kaffe. Mötte upp Anders för att snacka lite!
Och nu sitter jag här igen! Fick även mitt USB minne av natta med mina efterläng bilder! Tänkte lägga upp lite :) Allt möjligt, från 6 flags och i helgen! Nice!
Just nu då sitter jag och snackar med älsklingen Niklas på Skype, då vi skickar sjukt roliga videor till varandra! hah, vilken sjuk humor man har och vilka sjuka ideer folk kan få asså! haha! Take a look! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0