7 månader

Jaha gott folk. 7 månader här idag då. helt sjukt!
Jag kan seriöst inte fatta att det redan gått 7 månader.
Va har jag gjort liksom?! Kommer inte ihåg.
Nu är det exakt 5 månader kvar tills jag ska på min efterlängtade resa,
till först seattle och sedan bila därifrån till Cali och sen åka hem..
Det är ju stört.
Och om exakt 2 veckor kommer min käraste mor hit också!
Sen helt plötsligt fyller lilla jag hela 20 och sen är det jul och nyår.
Sen va det visst januari! ^^
Har alltid tyckt att december går så fort för att de alltid händer så mycket.
Får se hur det bli detta år:p 2 året nu jag faktiskt inte firar jul hemma på
julafton..
Förra året va jag ju hos min pappa i London, firade iofs med mamma senare..
Men inte samma sak.
Ska nog ta och göra ett bild collage till er om mina 7 månader hittills här:p
Haha måste ändå rensa alla mina bilder!
Men som sagt! 7 otroligt roliga månader har redan gått. Hur kommer mina sista 5 att se ut?
Vill fan inte att tiden ska ta slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0