GOD JUL ALLESAMMANS

Jamen god jul på er alla! :D
Idag eller ja igår va det ju julafton i sverige! Här också iofs. Men här firas det jul med julmat och hela köret i 2 hela dagar! :O) Sånt gillas!
Så idag så har pappans mamma och bror och mammans mamma varit här och firat det med oss :)
Till middag som en tradition i min familj så äter de bara fisk på Christmas eve. Vilket betydde 7 olika sorter + massa annat och självklart efterrätt!
Herrejösses va mätt jag blev! Efter middagen blev det självklart julklappsöppning av julklapparna som mormor,farmor och farbror hade med sig!
Och tror ni inte de hade köpt julklappar till mig också?! JO! Åååh blev såå glad för alla!
Av deras farmor fick jag en fleecejacka, som jag själv faktiskt tänkt köpa, en lila! Sjukt fin.. Sen fick jag som en kruka eller va man ska säga med 3 jätte söta jultomtar i!
Och av mormor fick jag ett halsband med saltvattenstenar (heter det de?) som hon hade gjort själv! I gråa stenar som skiftar i rosa och blått! Sen fick jag även badsaker och en turbanhalssduk som du använder istället för en handduk när du tvättat håret! Så jäkla smart! haha! Älskar alla presenter!
Imorn får jag min julklapp av min familj här, :p Dock vet jag va de är:p Men iaf! Öppnade även mina julklappar jag hade kvar att öppna sen mamma va här! Av pappa kommer jag få pengar. han kommer lägga undan en summa i 4 månader till mig! Hur snällt är inte de? Och av morfar fick jag en kalender med mitt namn på! Välbehövligt må jag säga! Och av mamma ett par örhängen som är ett par ugglor! Love it! Här även fått annat av mamma som jag kan visa imorn elller nått på bild :)
Imorn tänkte jag också uppdatera lite om när mor min va här förra helgen:) Vi hade otroligt mysigt! TACK MAMMA!
Nu ska jag sova, tomten kommer ju hit inatt! tihi. Min lilltjej är ju söt hon. Hon hade ställt fram ett kakfat till tomten(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0