Julklappar

Tjena alla!
Nyss hemkommen från en kväll på Danbury mall med käraste Tone!
Hittade faktiskt årets första julklapp till ena brorsan ;) Bara några julklappar kvar,
Men imorn ska det bli mer julklappshandel med tone, fast i Stamford mall + att det
blir lite jobb imorn också!
Blev så otroligt sur, för när vi skulle gå in på Victoria Secret så säger dom att dom stängt!
Halv 10 liksom!Inte okej! Så vi drog oss faktiskt till Dunkin Donuts istället och planerade vad
vi skulle göra dessa månader nu fram tills april! När vi gjorde de så va det bara 4 saker kvar jag
kommer göra innan mitt år slutar! Känns helt sjukt!
Vi har bestämt att vi ska till:
1. Vermont i jul
2. Boston i Januari
3. Miami i februari
4. Niagra falls
5. Six flags

Ja den sistnämnda är som typ Liseberg:p Så det räknas inte riktigt. Tror det bara va de! :P
Nej nu ska jag lägga mig i sängen och läsa mina sista sidor av min sjukt bra bok. Ett tips till er som gillar att läsa, läs denna: I dina kläder av Jane Green

Godnatt allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0