pepparkaksdeg

Uppdaterar just nu från kära Tones hus!
Jag, hanna och Jennifer är här och ska göra våran egna goda pepparkaksdeg!
Vi är ju otroligt bra! Inte sant?

Idag iaf blev det mycket äventyr. Först åkte jag med killen till hans karate, efter de blev de snabbt hem för att Tone skulle hämta upp mig för at vi skulle vara i Greenwich vid 12 ^^ Haha snacka om att vi låg i 80 hela vägen:p Där skulle hon iaf fixa sitt hår som nu har varit Grönt med andra ord i 1 ½ månad kanske. Blev super bra.. Ser brunare ut nu iaf ;) Hennes HM är ju gullig också som betala allt! Efter de blev de en tripp till Stamford mall för att försöka hitta mer julklappar. Hitta faktiskt en till min andra kära lillebror! :D Blev även ett par skor till lilla mig :)

Nej nu ska vi fortsätta med bakandet! Ni får se mer sen ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0