12e februari 2010

Good morgon allihoppa!
Hur är läget med er? :) med mig är det bra, har fortfarande lite ont i magen dock och snorar fortfarande som en gris!
Sitter just nu och käkar frulla, de blev yoghurt med cheerios och en macka + juice! Mums.
Ska strax göra mig iordning iaf, ska till jakan för att träffa en läkare och prata lite å så.. Ska nog gå bra! Hoppas jag iaf! :O
Gillar inte riktigt läkare, har nog alltis haft lite skräck för dom. Speciellt sen min olycka för 3½ år sen när jag och bästis va i malta!

Vad ska göra idag då? Ja, eftersom att jag inte kan påverka något mer på Usa-fronten så tänkte jag träna typ 30 min bara efter läkaren för att sen åka hem och duscha och ta mina 3 ombyten och åka till stureplan för att fotas. Syster skulle varit med, men hon kan inte nu för att dom slutar halv 3 istället:/

Nej, nu måste jag äta upp och sen kila..
Börjar lägga upp dagens outfit från å med idag också, men den får vänta :)

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0