24:e Februari

GOD MORGON SÖTNOSAR!
Skrev ju igår att jag hade så jäkla tråkigt, så det blev bara ännu mer tv-tittande tills jag bestämde mig för att ta ett långt skönt bad! Vet ni hur skönt de va? Haha, typ bästa som hände mig på hela dagen. :p

Nu är jag iaf vaken, och redo för en ny dag. Ska ut på en promenad snart och efter de får jag se vad som händer. Blir kanske bara en lugn dag, idag igen:) men jag känner verkligen att min kropp fortfarande är grymt utmattad och behöver lite off-tid. Även om jag haft det sen jag sluta jobba. Men sen fixade jag ju mitt körkort och de sista med Usa!

Jaja, iaf, nu ska jag göra mig iordning för en prommis. I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0