28 februari

God morgon alla får jag nog säga :P Haha!
Vaknade vid halv 3 idag! Fattar inte att jag kunde sova så lääänge! Jaja, lika bra att passa på att sova ut kanske xD Igår va ju tjejerna här och kolla på melodifestivalen med mig, mycket mysigt. Sen blev det yatzy spel för mig och lollo! Vem VANN?! Svar: JAAG! haha, dock bara med 2 poäng. Men iaf! Jag vann. Och det komiska är att jag satt med yatzy kvar till sista. Och på sista slaget slog jag 3 tärningar och vem tror att man får 3 st 4:or på sista slaget? Jo ingen. Men komiskt nog lyckades jag (a) Jag är fan stolt asså:p

Iaf, nu ska jag strax bege mig till Mr Tf som ligger halv bakis hemma, så jag tänkte göra honom lite sällis. Även fast jag inte är det:p Men han är ju trots allt min bästa killpolare ;D Sen ska jag dra mig hemmåt för middag och sen får vi se.. Tiden får utgöra vad som händer ikväll. Ska förmodligen träffa Lillasyster med pojkvän och M med pojkvän. Haha. blir 5:e hjulet. Men det får duga.

Vad ska ni alla göra ikväll? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0