Nära nu, can't wait

Hej alla! Sorry för min dåliga uppdatering. Men pappa fyllde 50! GRATTIS PAPPA! I helgen, eller i måndags rättare sagt, men vi hade hela släkten från hans sida över på 50 års middag i lördags. Sen har jag varit sjuk, är det fortfarande. Sitter här i soffan och snorar som bara den. Men iaf idag har jag pratat med STS om min resa. Och nu är det fan nära. ska bara fixa det sista på internet och skicka in papprerna idag. Ska bara hem till far min och ta kopior på allt.
Går allt som det ska så kommer jag nog åka om kanske 3 veckor redan! Helt otroligt. Vågar nästan inte! Och jag VET att bästis inte vill att jag ska åka. så hon kommer göra allt, verkligen ALLT för att förhindra de! :P hah.

Haha, vet ni vad jag ska göra? När jag träffat Tuva så ska hon få filma mig. Så att jag kan lägga in en liten video på mig själv när jag pratar engelska. HAHA. jag hatar att prata engelska bara sådär. Men men, är man tvungen så är man.
Lägger in den senare ikväll :p

Nu ska jag måla naglarna och sen duscha! Talk to you later!

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åk inte lämna mig inte åk inte lämna mig inteeee

2010-02-04 @ 23:26:20
Postat av: Bästis Michelle

Glömde skriva at det var från mig

2010-02-04 @ 23:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0