träning+solning

Hej igen alla!
Har varit hemma ett tag nu, va iväg å träna + sola med michelle vid halv 7:) Först va det 45 min spinningpass och sen tog vi bilen till solariet för solning i 20 :)
Passet va nog de jobbigaste jag varit med om. Har ALDRIG tagit ut mig så mycket jag gjorde idag. Svetten bara rann xD haha. jaja. Sen iaf blev det ju solning som avslutning och det va vi ta mig tusan värda asså!
Kom hem vid 9 och har typ suttit still i soffan sen dess. Orkar inte röra på mig. Haha, är seriöst helt slut!

vilket betyder att jag kanske ska hoppa in i durren och sen gå och sova? Låter väl som en utomordentligt bra ide tycker jag! vilken svenska jag  fick. Jaja.

Nej dags att sova! Sov så gott alla sötnosar<3

ps. filmen jag lova er ska jag försöka få in imorn. Har försökt hela dagen, men det funkar inte :/ ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0