trött eller bara bakis?

Gaaaaaah vilken rolig kväll jag hade igår! Haha. Den började med att jag fick åka i 1½ timme till natta, som egentligen brukar ta 40 min.. Väl hemma hos henne fixade vi oss lite och drack lite vin :) Sen bar det iväg till Vickans där även natta, johanna och jocke va! Senare kom Tuva, lars och Karl också! Iaf, vi hade super kul, kollade på uppträdandet och drack massa cider, dansadeloss och hade allmänt sjukt kul! Jag och natta va kvar fram tills de stängde, och tackar gud för att min nattbuss bara kom efter 10 mins väntan:p Kom hem runt 4 å somna nästan på en gång;p Inte så konstigt kanske?

vaknade för 2 timmar sen och är sjukt trött, och lite bakis kanske. Who knows? Haha. Idag ska det inte göras mycket iaf. Ska bara ligga här vid datan och slappa. Dricka cola och kolla på film typ.. Låter som en bra dag va? Vad ska ni göra idag då? Nått kul?

Hörs senare. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0