100110

Hej alla.
Hur mår ni? Själv är jag sjukt trött. Vaknade halv 1 av att jag verkligen inte ville gå upp men va tvungen. För jag ska strax gå upp och göra mig iordning för att åka till V-by för plugg med Claudia:) Väldigt trevligt.
Iaf, idag är det söndag och idag är det den dagen jag inte ville skulle komma. En vän rycker in i lumpen och jag vill verkligen inte det. För jag kommer sakna honom sjukt mycket. Men sen är det mycket annat därintill som gör att jag inte vill att han åker. 
Han ska vara borta i 1 år. Vilket jag kanske också ska snart iofs. Men det tar emot att behöva säga hejdå idag. Jag vill liksom inte. Kommer säker börja gråta och bete mig som en barnunge eller nått. Skulle vara så typiskt. 
Men iaf, denna människa är så fantastisk och jag vet, jag vet, att han kommer ha det väldigt kul och skönt i lumpen. Och om du läser detta vet du varför jag tror de. 

Nej, nu vill eller ja vågar jag inte skriva mer. Dessutom måste jag upp och ta en dusch innan jag ska bege mig mot V-by.
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0