Se upp sthlm!

HAHA, ja se upp sthlm, för nu har JAG tagit mitt fucking jävla körkort! WOHO! Ingen svår uppkörning direkt, men iaf! Fan va de pirra i magen när vi va tillbaka vid vägverket! De ända han sa va "Jaha ja, då är vi tillbaka då. Och ja, jag tänker släppa dig faktiskt!(:" Mitt svar blev: "OMG OMG, du skojjar? har jag klarat de?!?!?! :O :D" Hans svar:" Ehm, ja? haha"

Så när jag kom hem sen så åkte jag och plocka upp michelle vid alvik, på med paramore på högsta volym, sen åkte hem till henne och hämta en grej, plocka upp lollo på vägen, sen drog vi 3 till kista!
Fatta att man känner sig vuxen när man sitter själv i bilen! HAHA! Herrejösses. Men det är grymt skönt!

Nej, nu ska lillebror ha datan. och jag ska läsa lite psykologi.
Så ha en underbar kväll, eller ja, iaf den sista timmen som återstår av torsdagen :)
Sov så gott<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0