Sweet

hej bloggen.
Nu sitter jag här på stadsbibblan igen :)  Känner mig grymt duktig att jag ens sätter mig på tuben för att ta mig hit! xD
Igår när jag kom hem från den (hemska!) träningen med michelle tog jag mig en dusch för att sen sätta mig och fixa mina naglar vid 10. haha. men så blv det inte. Utan det blev kvällsfika hos Sanna istället :) Så mysigt. Och Harry ville så ha sällskap av oss han med. Han ville ju också fika :p

Men idag sitter jag som sagt här igen och ska plugga ^^ Känner inte riktigt för det. men måste tyvärr göras. Känns som när man gick i gymnasiet och åe hit efter skolan och pluggade drycker eller svenska typ.. :p

Nej, nu väntar pluggandet efter mig!
Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0