36 grader?

Tjenixen alla!
Underbra dag idag! Tycker ni inte? Har ni varmt i Sverige? De har vi iaf! Nästan helt omöjligt att va i solen! Och som ni vet pierca jag mig här i lördags. Så de gör att jag helst inte ska bada i allmäna poolar/hav.. Suger. Men de funkar iaf. Mina kära underbara vänner får slänga vatten på min ryggxD haha!

Tänkte att jag skulle berätta lite kort om vad jag gjorde igår, eftersom att de inte blev nån uppdatering då..
Igår så åkte jag iväg och mötte upp natta då vi tog oss en tripp till Starbucks för att dricka kaffe, eller ja en iste för mig och en ischailatte te för natta. Efter de bar de av för henne hem för att jobba, då jag fortfarande är ledig.. Kom hem och ringde till Sofie för att höra vad hon gjorde, Visa sig att hon va på deras Country Club i reddig, så jag drog mig dit för att slappa vid solen i 1½ timme innan vi vart så sjukt hungriga och tog oss till Danbury Rd för att äta fan världens godaste sushi! för 24 bitar, 1 cola och 1 juice blev det 25 dollar! Så sjukt billigt!
På kvällen hade jag och natta bestämt dejt. haha, som alltid. Dejten bestog av att gå på bio och ÄNTLIGEN se på Eclipse! Vi hade även våran vän Arber som joina oss på våran dejt. Ojj vca vi garva och va spända under hela filmen! Blev faktiskt lite besviken. Men den bästa scenen va ändå fajten! Men denna film kommer jag se om! hha! De va trots allt bra! :)



Idag då. Ja nyss va jag och natta hemma hos Emma och "bada" i poolen. Lovley! Nu ska natta hah, jobba i 30 min sen ska jag hem till henne igen då vi ska åka och hyra filmer tills ikväll. Lär bli Hunting i Connecticut, vilket är en verkligehetsbaserad film. Och huset de handlar om ligger inte så långt ifrån oss^^ Sen ska vi också se om "Girl with the dragon tattoo" har kommit ut!
Mina underbara ungar kommer hem idag också! Kommer runt halv 8 tror ja. Då min HD igår sa att han kunde hämta dom, så jag slapp virra runt i New Jersey.. Så snällt! :) haha. Han har nog fattat att mitt lokalsinne inte är de bästa. Men man lär sig hitta nu utan GPS! man lär sig hitta sina små knep. Som att jag vet att jag ska svänga in på Godfrey's efter backen och 40 speed limit skylten:p
Duktigt Johanna. GOGOGO!

Nej, nu ska jag sätta på mig en tröja och gå ner igen. Snart film hyrning! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0