emma!

Igår gott folk slutade jag tidigt vid halv 7! Riktigt skönt..
Tog mig en dusch och drog hem till emma vid halv 8 för att hjälpa henne med packningen till san diego och hem till sverige! Hon snutten åker hem snart! Inte många veckor kvar, 5 bara kanske!
Blev en skvätt med tårar..
Under själva packningen med mycket skratt, rensning och bra musik så hittade jag en påse som låg i hennes rum. Frågade om jag skulle lägga ner de. Men icke utan jag fick ta de jag ville från den påsen. Så igår fick jag 1 väska, 2 tröjor och lite annat smått å gott av emmsis!
Så söt!
Men packningen gick super. Jag är då den av oss som faktiskt gillar att packa!:p HHAH.. Emma rensa jag packa!
Juste, varför det inte blivit några bilder nu under denna vecka är för att nattas kamera gick sönder innan hon drog till Miami, som jag va snäll och lånade henne min! SÅ så fort hon kommer tillbaka ska jag ta bilder på allt jag shoppat och fått av emma! LOVAR!
PUSS PUSS, nu ska det ner och jobbas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0