nara krashen

....
Jag skakar seriost fortfarande, Inte okej, ah herregud. Ehm idag iaf nar jag var pa vag tillbaka till Norwalk fran Stamford centrum sa kor jag pa motorvagen och ska strax svanga av. Va hander da, mitt framfor nasan pa mig, typ 50 meter bort, pa min vanstra sida?
Jo bilen som ligger i vanster filen far sladd pa bakhjulen och ratt som det ar sa far den spinn och kor over hela vagbanan mot hogersida, smachar in i vagkanten (stalsaken) med hela motorhuvudet och forarsidan. Har fortfarande sadan fart att bilen sedan spinner tillbaka rakt over vagbanan igen till vanster sida dar hon far stopp pa bilen.
Jag da, hinner kanppt tanka pa vad som precis hande, men panikbromsar for att chocken kommit.. Men vet inte vad jag skulle gora, sa jag borjar sjalvklart kora vidare, i min chock!
Skakar som fan i hela kroppen nar jag kommer till Dunkin Donuts och vet inte vad jag ska ta mig till. Pga att chocken fortfarande ar kvar och jag ar nara pa att borja grata!

Pratade med Johanna som forsokte lugna ner mig, och sa at mig att sitta kvar tills jag va kapabel till att kora igen. Eftersom att det va 1 timme kvar tills killen sluta camp.
Nar jag kommit hem med bada barnen, alla va i sakerhet liksom. sa ber jag mamma ringa. och ja, jag va fortfarande i chocktillstand da! Skakar lite fortfarande nu. Men Jag hade TUR som inte va narmare bilen, for da hade jag varit med i krocken. Som tur va, eller tur och tur, sa va det bara denna bil som krasha och ingen annan..

Nej, nu ska jag ta lite juice.
Tack gud for att jag fortfarande lever och inte var med i krocken! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0